Надіслати листа Мапа сайту На головну сторінку
... Закон — не ціпок: через коліно не поламаєш (Народна мудрість) ...
Українською мовою Русский язык In English
 Меню   
 
  • Загальна інформація
  • Освітній процес
  • Управління університетом
  • Ліцензування та акредитація
  • Вступнику
  • Факультети
  • Військова кафедра
  • Центр ППК
  • Структурні підрозділи
  • Наукова діяльність
  • Міжнародна співпраця
  • Студентське життя
  • Випускники університету
  • Профспілка
  • Публічні закупівлі
  • Інформація для оприлюднення
  • Мапа сайту
  •  

     Спілкування   
     
  • Онлайн конференція
  •  

     Бібліотека   
     
  • Електронна бібліотека
  •  


     Контакти   
     

    29000, Україна
    м. Хмельницький,
    вул. Героїв Майдану, 8
    тел:    (0382)71-80-00
    факс: (0382)71-75-70
    email: info@univer.km.ua

     

     Про нас   
     

    Відео про нас

     

     Банери   
         
    Ми на facebook
    Надання безоплатної правової допомоги.
    Євразійська асоціація правничих шкіл та правників
    Міжнародна програма TEMPUS:TRADIR
    Інтернет-портал мережі УРАН доступу до електронних інформаційних ресурсів
    Міністерство освіти і науки України
    Ridna khmelnitchina
    Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти
    neuvoo.com.ua - Ваш пошук роботи починається тут.
    International Association of Procedural Law
    ГГТУ им. П.О.Сухого.
     

     Фотовиставка   
     
     

     Погода   
     
    Погода в Хмельницькому » Україна
     

       Структурні підрозділи   
     
    Відділ аспірантури та докторантури
    Педагогічна практика аспірантів
    Проходження педагогічної практики здійснюється у порядку, визначеному ПОЛОЖЕННЯМ про проведення практики здобувачів вищої освіти Хмельницького університету управління та права імені Леоніда Юзькова від 29.04.2020 р.
    Практична підготовка здобувачів вищої освіти є обов’язковим компонентом навчального процесу, який має за мету набуття здобувачем вищої освіти професійних навичок і вмінь для подальшого використання їх у реальних виробничих умовах, виховання потреби систематично поновлювати свої знання і творчо їх застосовувати в практичній діяльності.
    Базою для проходження педагогічної практики здобувачів освітньо-наукового ступеня доктора філософії (аспірантів) є кафедра, за якою вони закріплені або на якій вони працюють, в тому числі у іншому закладі вищої освіти.
    Здобувач може пройти практику на інших кафедрах університету або на аналогічних кафедрах інших закладів вищої освіти.
    Зміст педагогічної практики здобувачів вищої освіти передбачає: відвідування семінарських, практичних занять і лекцій викладачів кафедри або Університету; виконання навчально-методичної роботи; проведення семінарських, практичних занять, лекцій чи їх фрагментів з обов’язковою присутністю наукового керівника (керівника практики), виконання іншої навчально-методичної роботи. У виняткових випадках педагогічна практика може проводитися із використанням технологій дистанційного навчання.
    Конкретний зміст педагогічної практики аспіранта визначає кафедра з урахуванням робочої програми практики.
    Безпосередній контроль за педагогічною практикою аспіранта здійснює його науковий керівник.

    За результатами проходження педагогічної практики аспірант здобуде:
    - знання та розуміння методологічних, концептуальних засад організації навчальних занять, викладання фахової дисципліни, діяльності викладача та діяльності здобувачів, теоретико-методичних аспектів організації кожної складової діяльності;
    - уміння самостійно планувати структуру навчальних занять, розробляти методику організації взаємодіяльності викладача й здобувача, здійснювати підготовку навчальних занять, організовувати навчально-виховний процес, оцінювати результати навчання відповідно до поставлених цілей, аналізувати проблеми, приймати рішення щодо їхнього вирішення;
    - вміння критично аналізувати проведені заняття за визначеними критеріями, оцінювати власні педагогічні дії й дії здобувачів на кожному етапі процесу відповідно до поставленої мети, здійснювати самостійні висновки й приймати рішення щодо вдосконалення кожного етапу заняття;
    - вміння організовувати навчальні заняття відповідно до інноваційних підходів, здатність впроваджувати інноваційні моделі, технології в практику організації навчально-виховного процесу, аналізувати власну відповідальність за наслідки впровадження інноваційних педагогічних дій, окреслення програми власного професійного становлення та самовдосконалення на основі аналізу набутого під час практики педагогічного досвіду.
        
    Керівник підрозділу:
    Олійник Уляна Миколаївна


    Контакти: вул. Героїв Майдану, 8, науково - дослідна частина
    Телефон: (факс) (0382) 717578
    Пошта: aspirantura@univer.km.ua

     
    ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ УПРАВЛІННЯ ТА ПРАВА ІМЕНІ ЛЕОНІДА ЮЗЬКОВА 2024 р.