Основні теоретичні напрями конференції:
1. Статистична оцінка взаємозв’язку чинників та результативних показників соціально-економічного розвитку.
2. Статистичне прогнозування та моделювання соціально-економічного розвитку в контексті глобалізації світової економіки.
3. Визначення рівнів чинників для забезпечення формування зміни результативної ознаки на одиницю чи задану величину (обернена задача).
4. Оцінка впливу відносних показників інтенсивності регіонального розвитку на формування обсягу валового регіонального продукту у розрахунку на одну особу населення.
5. Аналіз впливу абсолютних показників розвитку економіки на формування обсягу валового внутрішнього продукту в динаміці.
6. Індексний аналіз закономірностей соціально-економічного розвитку.
7. Комплексна територіальна оцінка результатів соціально-економічного розвитку.
8. Визначення рейтингу регіонів за досягнутими рівнями відносних показників інтенсивності регіонального розвитку.
Головна мета 10-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції “Статистична оцінка соціально-економічного розвитку” – зробити доступною для вчених, громадськості, студентства та практичних працівників інформацію про статистичне забезпечення обґрунтування та прийняття організаторських та управлінських рішень у сфері соціально-економічного розвитку, вдосконалення статистичної науки, зв’язку теорії і практики, гармонізації національних стандартів статистики з міжнародними, обговорення практичних проблем.
У Конференції беруть участь працівники органів місцевого самоврядування, наукових установ, вищих навчальних закладів, державних підприємств, установ та організацій, загалом 99 учасників з усіх регіонів України, в числі яких 3 доктори та 46 кандидатів наук.
Така увага до нашої Всеукраїнської конференції невипадкова. Адже не буде перебільшенням твердження, що збільшення рівня статистичної грамотності громадян, підвищення якісної сторони статистичного аналізу соціально-економічних процесів України сприяє якісним змінам процесу прийняття управлінських рішень. Відтак питання застосування в навчальному процесі та практичній роботі прикладних аспектів статистичної методології, набуває нині додаткової актуальності.