8-11 листопада 2016 року в Інституті післядипломної освіти Київського національного університету ім. Тараса Шевченка тривав захід, організований за ініціативи та підтримки ОБСЄ: «Осіння школа з адміністративного права та німецької методики вирішення казусів». Для участі у заході було обрано 36 науково-педагогічних працівників з ВНЗ з усієї України, у тому числі і завідувача кафедри конституційного, адміністративного та фінансового права нашого університету - Когут Ольгу Володимирівну.
Тренерами виступили:
- д.ю.н, радник з питань міжнародного співробітництва та проектної роботи Центру німецького права Бернгард Шлоер, який представив основи німецької методики вирішення казусів, а також розповів про мету юридичної освіти та про те, якими мають бути юристи;
- д.ю.н., професор кафедри адміністративного права юридичного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка, директор Центру німецького права Роман Мельник, який аналізував концепцію людиноцентризму у доктрині адміністративного права та сучасні проблеми систематики адміністративного права;
- д.ю.н., професор кафедри адміністративного права юридичного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка Володимир Бевзенко, який розкрив проблемні питання адміністративної юрисдикції;
- к. ю. н., доцент кафедри адміністративного права Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого Надія Писаренко, яка зупинилась на окремих питаннях змістовного наповнення програми та методики викладання навчальної дисципліни «Адміністративне право».
Учасники заходу взяли також участь у обговоренні проекту Концепції вдосконалення правничої (юридичної) освіти для фахової підготовки правника відповідно до європейських стандартів вищої освіти та правничої професії.
За словами учасниці Осінньої школи з адміністративного права та німецької методики вирішення казусів Ольги Володимирівни Когут, проведення таких заходів є надзвичайно корисним, оскільки дозволяє вдосконалюватися викладачам як у напряму наукової діяльності, так і педагогічної. Тим більш цінним є такий досвід з огляду на те, що подібні заходи дозволяють обмінюватися викладачам знаннями, а також ознайомлюватися із провідними тенденціями розвитку науки адміністративного права.