6-8 листопада у м. Хмельницькому проходила «Школа антикризового менеджменту», яку не міг оминути увагою Студентський бізнес-центр. Наші студенти подали свої заявки та пройшли достатньо жорсткий відбір, умовами якого було подання мотиваційного листа, опис власного шляху до успіху та здобутків кожного учасника. Організатори планували на конкурсних засадах відібрати 21 учасника (7 підприємців, 7 активістів та 7 науковців), але бажаючих було настільки багато, що у підсумку до «Школи антикризового менеджменту» запросили 25 молодих та амбітних осіб, у тому числі й студентів 5 курсу факультету управління та економіки Закшевську Анастасію та Полюх Лесю.
Ідеолог проекту та один з лекторів Олег Демчук розповів про мету проекту #ШАМ: «Наше суспільство перебуває в затяжній кризі, аналітики виводять її з початку 2009 року. Економічна криза, інфляція, стрибки валют, конфлікт суспільства з владою, Революція Гідності, війна на сході України. На усі ці питання є спроби давати відповіді. «Якою ж має бути наша країна?» - каже Олег Демчук. - Ми ж хочемо дати відповідь на питання: «Якою має бути Хмельницька область?».
«Школярі» мали змогу поспілкуватися з професіонали у своєї справи у різних сферах:
1. Про інноваційні технології в аграрному бізнесі учасники дискутували з експертом Миколою Биковим, а саме: як дати роботу селянам.
2. Директор компанії «RexSoft» Євгеній Козак розповідав про потенціал українських програмістів на світовому ринку ІТ, та про «Силіконову долину» м. Хмельницький.
3. Наталя Гнатюк з Фонду «Стара Волинь» переконливо довела учасникам, що національним брендом України можуть стати самодостатні сільські громади-кластери. Приклад цьому - с. Гриців, Хмельницької обл. (Тим, хто ще не чув про це цікаве село, пропонуємо не гаяти часу та його відвідати!!!)
4. Сергій Горященко, кандидат технічних наук, доцент кафедри машин та апаратів ХНУ, розповів учасникам про розробки у сфері інженерних технологій та комерціалізацію наукових винаходів. Під його егідою учасники створили 4 інноваційні продукти (вдосконалювали такі товари, як: ручка, електричний чайник, дитяче взуття, газована вода), котрі можуть із впевненістю патентувати!
5. Андрій Заєць (голова ГО «Ініціатива і Розвиток») та Олександр Кохан (координатор проекту Громадське ТБ «Поділля»). Учасники перейняли досвід впровадження медійних ресурсів у громадському секторі, поділившись на дві команди під контролем лекторів розробили сценарій, зняли соціальну рекламу та репортаж про неї.
6. Олександр Березюк на прикладі «Першого Національного Аграрного Кооперативу» презентував ідею, що кооперативний рух має стати сучасною моделлю бізнесу.
7. Цікава дискусія проводилась учасниками із Світланою Карван про науку "хімію" та її вплив на розвиток суспільства.
8. Дарія Тихонова (голова Центру Громадської Активності "Результат") продемонструвала корисну та дуже цікаву презентацію "Фандрайзинг. Залучення ресурсів для громадських організацій". Розповіла про можливості грантової діяльності та усі нюанси написання успішних проектів.
9. Олег Демчук (радник голови правління "Сварог Вест Груп", координатор ГО Громадський рух "НЕП") провів презентацію на тему "Брендування Хмельниччини". Цьому тренінгу передувало нічне завдання учасників – пошук брендів міст, районів та країн світу.
10. Геннадій Друзенко (державний службовець першої категорії) поділився з учасниками Школи антикризового менеджменту власним досвідом навчання в ЄС: яка освіта потрібна молоді? Яка мета вищої освіти? Що слід змінити в Україні?
По закінченню цих трьох днів учасники чітко сформували план подальших дій та уже знають з чого почнуть роботу над брендування Хмельницької області. Вже поставленні завдання, які слід виконати до 2016 року. Але найголовнішим є те, що мотивація учасників набирає обертів.
Можливо вже через деякий час Хмельницький університет управління та права пишатиметься тим, що саме його студенти брали участь у створенні бренду рідної області !