Цьогоріч курс навчання включав у себе такі тренінгові теми: особливості та застосування реклами як засобу промоції; секрети успішного публічного виступу. Крім зазначеного, старшокласники мали змогу не тільки відчути себе у ролі справжнього керівника, переживаючи окремі моменти управлінської діяльності у рольовій грі "7 хвилин з життя керівника", але й, будучи спеціалістами аутсорсингової компанії, запропонувати антикризові заходи для банківської установи "Школярбанк".
Варто відмітити, що хоч діяльність Школи й припала на вихідні дні, на продуктивності учасників це не позначилось жодним чином. З особливим ентузіазмом вони дізнавалися про основи менеджменту, маркетингу та лідерства, особливості роботи в команді, мистецтво публічного виступу, правила побудови презентацій, вирішення конфліктів, ведення переговорів, прийняття управлінських рішень і мотивацію персоналу.
Таким чином, учні мали змогу отримати не лише знання, але й масу задоволення від проведених занять, а в майбутньому – втілили свої мрії, займаючись улюбленою справою.
Підводячи підсумок дворічної роботи "Школи майбутнього керівника", можемо сказати наступне: проект привернув увагу близько півсотні найбільш активної частини учнів – тих, хто не байдужий до власного розвитку та росту, що безсумнівно є необхідним компонентом економічного відновлення України.