Варто відзначити, що менеджер з персоналу Марина Паламарчук докладно ознайомила студентів з особливостями кадрової політики гіпермаркету, умовами праці та відпочинку, системою оплати праці, видами морального й матеріального заохочення, умовами проведення атестації та на її основі перспективами кар’єрного зростання працівників. Окрему увагу Марина Миколаївна приділила питанню організації набору та відбору персоналу. Студенти дізналися, що працевлаштуватись у ТОВ "Епіцентр К" можливо заповнивши спеціалізовану анкету, яку необхідно залишити в адміністратора, вказавши всі необхідні дані. На основі таких анкет формується кадровий резерв і в разі необхідності й актуальності звертаються до потенційного претендента на посаду. Головною вимогою, як зазначає Марина Паламарчук, є бажання вчитися та наполегливо працювати, при цьому при наявності вищезазначених умов ігнорується наступна – досвід роботи. Крім цього, менеджер з персоналу розповіла й про інші "таємниці" відбору працівників: проведення під час стажування різного роду тестів, а також – моделювання ситуацій у стресових умовах, у яких працівники обов’язково мають зберігати психологічну рівновагу. У кінці бесіди студентам запропонували спробувати свої сили у трудовій діяльності та заповнити анкети. У ході навчальної екскурсії усі охочі студенти могли поставити питання щодо діяльності гіпермаркету, на які менеджер з персоналу дала вичерпні, компетентні відповіді.
На завершення необхідно зазначити, що враження студентів після зустрічі залишились позитивними, крім цього, вони схвалюють навчальні екскурсії на підприємства, оскільки мають можливість поєднати свої теоретичні знання з практичними, усвідомити, що особливості кожної теми навчальної дисципліни "Управління персоналом" реалізується в умовах функціонування будь-якого підприємства.