Як повідомлялось раніше, стартував VIII Міжнародний студентський конкурс рекламних та PR-проектів «Золотий компас», у якому взяли участь команди з Білорусі, Грузії, Казахстану, Латвії, Польші, Росії та України. Регламент конкурсу передбачав, крім традиційних PR та рекламних напрямів, розробку «Start Up», який і обрала для участі команда університету. Новий напрям конкурсу передбачав розробку проекту для запуску бізнесу, при цьому обов’язково головна діяльність мала бути пов’язана з ІТ-продуктами та послугами.
Після оцінки надісланих проектів компетентним журі, до складу якого входили представники міжнародних та національних компаній, визначено учасників фіналу. Приємно відзначити, що команда студентів 3 курсу факультету управління та економіки Хмельницького університету управління та права увійшла до 9 фіналістів конкурсу. Крім неї право представляти власні проекти отримали команди Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (Україна); Інституту журналістики Білоруського державного університету (Білорусь); Київського національного університету ім. Тараса Шевченка (Україна); Міжнародної академії бізнесу (Казахстан); Харківського національного економічного університету ім. Семена Кузнеця (Україна); Казанського національного дослідницького технічного університету ім. Андрія Туполева (Російська Федерація); Актюбинського регіонального державного університету (Казахстан). Переможців і лауреатів конкурсу чекають цінні призи, запрошення на стажування та працевлаштування у відомі компанії.
Що ж, будемо вболівати за нашу команду у фінальному змаганні, яке відбудеться 2-4 квітня 2014 року на базі Харківського національного економічного університету та сподіваємось, що вона гідно представить рідну альма-матер!